آموزش اینستاگرام

آموزش های تخصصی و ترفند های اینستاگرام

آموزش اینستاگرام

آموزش های تخصصی و ترفند های اینستاگرام

اکسپلور اینستاگرام چیست؟

پنجشنبه, ۲۴ اسفند ۱۴۰۲، ۰۶:۱۰ ق.ظ

صفحه کاوش اینستاگرام اکسپلورر مجموعه متنوعی از انواع مختلف ویدیو، عکس، استوری و کلی IGTV است که متناسب با سلیقه شخصی و برای کمک به هر کاربر طراحی شده است.

توجه داشته باشید که الگوریتم این صفحه از هوش مصنوعی برای طبقه بندی پست ها بر اساس سلیقه کاربران استفاده می کند.

می توانید صفحه اینستاگرام اکسپلورر را با ضربه زدن روی نماد ذره بین در منوی پایین پیدا کنید. همچنین می توانید اکانت ها، هشتگ ها، مکان ها و شناسه های مورد نظر خود را در بالای این صفحه جستجو کنید. اینستاگرام در ماه نوامبر گزینه جستجو و کلمات کلیدی را به سرویس خود اضافه کرد تا افراد بتوانند راحتتر از صفحه اینستاگرام اکسپلورر استفاده کنند.

می‌توانید دسته‌های مختلفی از انواع مختلف IGTV تا موضوعات مختلف مانند موسیقی، ورزش، سفر، زیبایی و غذا پیدا کنید. این دسته بندی ها توسط خود اینستاگرام ساخته شده اند و به راحتی می توانید با کلیک بر روی آن ها به دسته مورد نظر خود بروید. دسته ها جستجو را آسان تر می کنند.

وقتی فردی در اینستاگرام اکسپلورر روی عکس یا ویدیو کلیک می کند، عکس هایی که برای او آورده می شود دقیقاً مربوط به عکس یا ویدیو یا محتوای مورد نظر است. در واقع صفحه کاوش درگاهی برای دسترسی به فیدهای دیگر است که هر کدام جزئیات و نکات مثبت بیشتری دارند.

طبق گفته اینستاگرام، آنها روزانه بیش از 200 میلیون حساب اکسپلورر را چک می کنند.

منبع : آرنا لرن

  • امیرحسین خواجه پور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی