چگونه الگوریتم ریلز های اینستاگرام در سال 2024 کار می کند
دانستن نحوه "هک کردن" الگوریتم Reels می تواند یک مزیت بزرگ برای کسانی باشد که به دنبال رشد در اینستاگرام هستند.
همانند پستهای فید، اینستاگرام Reels را بر اساس آنچه که فکر میکند بیننده احتمالاً با آن تعامل خواهد داشت، اولویتبندی میکند و از مجموعهای از سیگنالها برای کمک به رتبهبندی محتوا استفاده میکند.
طبق گفته اینستاگرام، برندها و سازندگان باید قرقرههایی ایجاد کنند که سرگرمکننده، الهامبخش یا تجربی هستند و از ابزارهای خلاقانه مانند متن، جلوههای دوربین یا فیلترها استفاده کنند.
همچنین باید از ارسال حلقههای اینستاگرامی که وضوح پایینی دارند، خیلی تار هستند، قبلاً در اینستاگرام بودهاند، دارای حاشیه هستند یا بهطور قابلتوجهی از برنامه دیگری بازیافت شدهاند، خودداری کنید.
این نوع قرقره ها از اولویت برخوردار خواهند بود - به این معنی که کمتر در برنامه ظاهر می شوند.
- ۰۲/۱۱/۰۵